روانشناسی ومشاوره

شهید مطهری: کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد

روانشناسی ومشاوره

شهید مطهری: کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد

آرامشی عمیق وماندنی

خدای مهربان؛

بودنت در لحظه‌ لحظه‌های زندگی، دلگرمی بزرگی است که مرا به ادامه این

راه پر پیچ و خم تشویق می‌کند. 

بارالها؛

قدرت بی پایان دستانم را مدیون تو هستم و یقین دارم دستان من را در پناه

وجود قدرتمند خود توان بخشیده‌ای.

پروردگارا؛

سوی چشمانم را مدیون مهر بی پایان تو هستم که به من قدرت دیدن از

دریچه‌ای به این کوچکی را داده‌ای

آفریدگار بخشنده؛ سپاس از توانی‌ که به پاهایم بخشیده‌ای تا در گذر از

مسیرهای دشوار زندگی،یار همیشگی‌ام

خداوندا ...

از این که همیشه و همه جا همراه من هستی و وجودم را در غرق در مهر بی

پایانت میکنی، سپاسگذارم .

خودم را به تو می‌سپارم و با باور‌های عمیق به این قدرت لایتناهی درونم را

 آرامش می‌بخشم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد