روانشناسی ومشاوره

شهید مطهری: کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد

روانشناسی ومشاوره

شهید مطهری: کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد

تبریک عید

"عیدسعیدفطر"

تولددوباره"فطرت"وروزچیدن میوه های استجابت برهمه مسلمانان جهان مبارکباد


روزقدس

"مقام معظم رهبری : روز قدس، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامى است. پیام روز قدس، محو اسرائیل از منطقه است. پیام روز قدس این است که مسلمانان تا نابودى اسرائیل دست از مبارزه و جهاد برنمی دارند و آماده هر نوع قربانى هستند."

روز قدس، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامی است. پیام روز قدس، محو اسرائیل از منطقه است. پیام روز قدس این است که مسلمانان تا نابودی اسرائیل دست از مبارزه و جهاد بر نمی دارند و آماده هر نوع قربانی هستند. بر همین اساس است که مقام معظم رهبری، حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای (مدظله العلی)، بر ضرورت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تأکید کرده، چنین فرمودند: «هریک وجب از خاک فلسطین ،یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است. حرف، همانی است که امام راحل عظیم الشأن فرمود: اسرائیل بایستی محو بشود. … بحث، بحث یهودی ستیزی نیست ؛ مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است».

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کشورهای اسلامی به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس گرامی داشته می شود.


پیام تاریخی حضرت امام(ره) بمناسبت روز قدس

حضرت امام خمینی " ره " ، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، در پیام تاریخی خود که شانزدهم مرداد 1358 در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال 1399 هجری قمری خطاب به مسلمانان جهان صادر کردند ، چنین فرمودند :


بسم‌الله الرحمن الرحیم

من طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون، این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می‌کند.

من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن،‌به هم بپیوندند، و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة‌الله برکاته

روح‌الله الموسوی الخمینی (صحیفه امام، ج9، ص267)

پیام تسلیت



خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:؛و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون؛. تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما؛عرض تسلیت مارا بپذیرد